روایت ارزش‌های یک برند وفادار

جمعه، ۲۵ فروردین ۱۴۰۲

هدایای مدرن و نوروزی نوبیتکس 1402

برای هدایای نوروزی نوبیتکس، تیم روابط‌عمومی و مارکتینگ به هدایایی وژه‌ای نیاز داشت که انتقال‌دهنده ارزش‌ وفاداری به مشتریان، شرکای تجاری و عموم مردم ایران (مسئولیت اجتماعی) باشد. مخاطبان این هدایا، مشتریان وفادار نوبیتکس، اهالی رسانه و شرکای تجاری این برند پیشرو در حوزه رمزارزهای ایران بود.

تم اولیه باکس‌ها باتوجه به سال‌سخت گذشته، مشکی در نظر گرفته‌شد و گرافیکی طراحی شد که حال و هوای نوروز را هم منتقل کند. ماگ حمایت از کودکان کار و همچنین باکس حاوی صنایع دستی پته که تولیدکنندگانش دختران و زنان روستایی کرمان بودند، اتفاقی ویژه و بینظیر در این پروژه هدیه بود.

سعی شد با قرار دادن باکس لجر، شکلات دست‌ساز هلندی و موزیک‌باکس، حس ارزشمندی به مخاطبان هدایا منتقل گردد. کتاب اختصاصی به همراه کارت‌های تبریک سال نو و داستان اقلام مسئولیت‌اجتماعی، پکیج کاملی از یک هدیه فاخر روایت‌محور را به نمایش می‌گذاشت.